تعبیر خواب آستین

تعبیر خواب آستین , تعبیر خواب آستین پاره , تعبیر خواب آستین کوتاه

خواب آستین یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم آستین در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب آستین می گردید می توانید در این مطلب از سایت جسارت براحتی تعبیرخواب آستین را مطالعه نمایید و متوجه شوید آستین چه تعبیری دارد.

ممکن است خواب شما به گونه ای باشد که نیاز به تعبیر خواب لباس داشته باشید ، با کلیک بر روی لینک آبی رنگ خود به خود به صفحه مورد نظر منتقل می شوید.

در خواب دیدم که آستینم پاره شده است و مادرم سرم داد می زند معنای این خواب چیست؟

تعبیر خواب آستین از دید مولف

اگر در خواب ببینید که لباسی دارید استین های بلند و درازی دارد معنی این خواب این است که شما در زمان کمی به موفقیت های بزرگی خواهید رسید.

استاد طباطبایی معتقد است که اگر در خواب ببینی آستین لباست خیلی بزرگ و گشاد است معنی این خواب این می شود که در زمینه علم و دانش خیلی رشد می کنی و مشهور و محبوب خواهی شد.

داشتن آستین تنگ نیز نشان دهنده بعضی از قدرت های شما است و دیدن خواب هر دو آستین خوب است و به خصوص برای زنان باردار که نشان می دهد که جنین در شکم مادر آینده درخشانی خواهد داشت.

شیخ طوسی معتقد است که دیدن آستین گشاد و بلند مرده خیلی خوب است و به معنی این است که به طرز سریع و باور نکردنی آرزوهایت براورده می شود و به انچه که می خواستی به راحتی می رسی.

لوک اویتنهاو

آستین بلند در خواب دیدن ، افتخار و سرافرازی است

تعبیر خواب آستین کوتاه ، ضرر و زیان است

تعبیر خواب آستین گشاد ، خشم و عصبانیت است

خواب هاب معمول به همراه تعابیر

من خواب دیدم بابام چند تا آستین بلند پیراهن مختلف گرفته آورده خونه…منم داشتم فکر میکردم آخه اینا به چه دردی میخوره… چجوری اخه من دنبال تعبیر این بگردم؟

تعبیر این خواب این است که پدر شما تمام تلاش خود را می کند تا اهل خانه به خواسته ها و آرزوهای خود برسند.